НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

ЗАКОН УКРАЇНИ “ПРО ОСВІТУ” .

ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ".

ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.

ПРО ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ПІДТРИМКИ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, ЯКІ ЗДОБУВАЮТЬ ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ.

ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ.

ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ З ООП У 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТИ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ.

ПРО РОБОТУ АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ.

ПОРЯДОК ТА УМОВИ НАДАННЯ СУБВЕНЦІЇ З ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ МІСЦЕВИМ БЮДЖЕТАМ НА НАДАННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ ОСОБАМ З ООП.

ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК ДОПОМІЖНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ (СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАСОБІВ КОРЕКЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ) ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ.

ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОМАНДУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ООП В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.

УМОВИ ДОПУСКУ АСИСТЕНТА УЧНЯ (ДИТИНИ) ДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЙОГО ФУНКЦІЙ ТА ВИМОГ ДО НЬОГО.

ЩОДО АСИСТЕНТА УЧНЯ (ДИТИНИ) В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ.

САЛАМАНСЬКА ДЕКЛАРАЦІЯ ТА РАМКИ ДІЙ ЩОДО ОСВІТИ ОСІБ З ООП.

КОНВЕНЦІЯ ПРО ПРАВА ДИТИНИ.

КОНВЕНЦІЯ ПРО ПРАВА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ.

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування