ЗАКОН УКРАЇНИ “ПРО ОСВІТУ” .
ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ".
ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.
ПРО ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ПІДТРИМКИ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, ЯКІ ЗДОБУВАЮТЬ ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ.
ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ.
ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ З ООП У 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.
ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТИ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ.
ПРО РОБОТУ АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ.
ПОРЯДОК ТА УМОВИ НАДАННЯ СУБВЕНЦІЇ З ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ МІСЦЕВИМ БЮДЖЕТАМ НА НАДАННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ ОСОБАМ З ООП.
ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК ДОПОМІЖНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ (СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАСОБІВ КОРЕКЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ) ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ.
ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОМАНДУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ООП В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.
УМОВИ ДОПУСКУ АСИСТЕНТА УЧНЯ (ДИТИНИ) ДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЙОГО ФУНКЦІЙ ТА ВИМОГ ДО НЬОГО.
ЩОДО АСИСТЕНТА УЧНЯ (ДИТИНИ) В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ.
САЛАМАНСЬКА ДЕКЛАРАЦІЯ ТА РАМКИ ДІЙ ЩОДО ОСВІТИ ОСІБ З ООП.
КОНВЕНЦІЯ ПРО ПРАВА ДИТИНИ.
КОНВЕНЦІЯ ПРО ПРАВА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ.