Рекомендуємо переглянути вебінари від фахівців:
1. Н. Гладких. Дистанційна освіта для дітей з ООП. Командний підхід.
2. Н. Гладких. Уроки толерантності.
4. В. Маланчій. Інклюзивне навчання в школі: кроки до успішного початку.
5. А. Москалець. Підтримка дітей з ООП під час канікул. Поведінковий підхід.
6. З. Ленів. Дрібна та артикуляційна моторика в розвитку дітей з ООП: практичний аспект.
7. Н.Гладких. Методи роботи з дітьми, які мають інтелектуальні порушення.
9. Співпраця фахівців раннього втручання та дитсадка для успіху інклюзії: як це працює.
10. Перехід дитини з ООП з дитсадка в школу.
11. Є. Суковський. Роль вчителів та школи у допомозі дітям з гіперактивністю.
12. В. Ремажевська. Як проводити уроки в інклюзивному класі, де навчається дитина з порушеннями зору.
13. О. Малікова. Як працювати з дітьми з ООП та підтримувати їх під час війни.
14. Підготовка батьків дітей з ООП до переходу з молодшої до середньої школи. Про що треба знати?
15. О.МАЛІКОВА. ФОРМУЄМО НАВИЧКИ ГРИ У ДІТЕЙ З ООП.
16. УРОКИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ, ДЕ НАВЧАЄТЬСЯ ДИТИНА З ТРУДНОЩАМИ УПРАВЛІННЯ ВЛАСНОЮ ПОВЕДІНКОЮ.
17. О.МАЛІКОВА. ПІДТРИМКА АКАДЕМІЧНИХ НАВИЧОК У ПОБУТІ.
18. О. МАЛІКОВА. АДАПТИВНІ НАВИЧКИ ТА НАВИЧКИ САМОСТІЙНОСТІ У ПІДЛІТКІВ З ООП.
19. ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ:
* ЧАСТИНА 1
* ЧАСТИНА 2
20. АВА-ТЕРАПІЯ: МОДЕЛЬ ЗАСТОСУВАННЯ ПОВЕДІНКОВОГО КЕРІВНИЦТВА У РОБОТІ З ДІТЬМИ З РОЗЛАДАМИ РОЗВИТКУ:
* ЧАСТИНА 1
* ЧАСТИНА 2
21. ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ З АУТИЗМОМ РОЗВИНУТИ НАВИЧКИ САМООБСЛУГОВУВАННЯ.
22. РОЗЛАД ІЗ ДЕФІЦИТОМ УВАГИ І ГІПЕРАКТИВНІСТЮ: МОДЕЛЬ ПОЗИТИВНОГО ПОВЕДІНКОВОГО КЕРІВНИЦТВА У ШКОЛАХ.
23. СУЧАСНІ СТАНДАРТИ ІНКЛЮЗИВНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ООП:
* ПРО ІНКЛЮЗІЮ ДЛЯ ДІТЕЙ З КОГНІТИВНИМИ ПОРУШЕННЯМИ.
* ПРО ІНКЛЮЗІЮ ДЛЯ ДІТЕЙ З ДИСЛЕКСІЄЮ.
24. СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ДІАГНОСТИКИ ТА ДОПОМОГИ ДІТЯМ З РОЗЛАДОМ ІЗ ДЕФІЦИТОМ УВАГИ І ГІПЕРАКТИВНІСТЮ:
* ЧАСТИНА 1
* ЧАСТИНА 2
Освітні курси з питань інклюзії та інклюзивного навчання: