НАВЧАННЯ ТА ВЕБІНАРИ

Рекомендуємо переглянути вебінари від фахівців:

1. Н. Гладких. Дистанційна освіта для дітей з ООП. Командний підхід.

2. Н. Гладких. Уроки толерантності.

3. О. Малікова. Спілкування дітей в інклюзивному класі: організація, ігри, заходи з підтримки толерантності.

4. В. Маланчій. Інклюзивне навчання в школі: кроки до успішного початку.

5. А. Москалець. Підтримка дітей з ООП під час канікул. Поведінковий підхід.

6. З. Ленів. Дрібна та артикуляційна моторика в розвитку дітей з ООП: практичний аспект.

7. Н.Гладких. Методи роботи з дітьми, які мають інтелектуальні порушення.

8. О. Малікова. Спілкування дітей в інклюзивному класі: організація, ігри, заходи з підтримки толерантності.

9. Співпраця фахівців раннього втручання та дитсадка для успіху інклюзії: як це працює.

10. Перехід дитини з ООП з дитсадка в школу.

11. Є. Суковський. Роль вчителів та школи у допомозі дітям з гіперактивністю.

12. В. Ремажевська. Як проводити уроки в інклюзивному класі, де навчається дитина з порушеннями зору.

13. О. Малікова. Як працювати з дітьми з ООП та підтримувати їх під час війни.

14. Підготовка батьків дітей з ООП до переходу з молодшої до середньої школи. Про що треба знати?

15. О.МАЛІКОВА. ФОРМУЄМО НАВИЧКИ ГРИ У ДІТЕЙ З ООП.

16. УРОКИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ, ДЕ НАВЧАЄТЬСЯ ДИТИНА З ТРУДНОЩАМИ УПРАВЛІННЯ ВЛАСНОЮ ПОВЕДІНКОЮ.

17. О.МАЛІКОВА. ПІДТРИМКА АКАДЕМІЧНИХ НАВИЧОК У ПОБУТІ.

18. О. МАЛІКОВА. АДАПТИВНІ НАВИЧКИ ТА НАВИЧКИ САМОСТІЙНОСТІ У ПІДЛІТКІВ З ООП.

19. ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ:

* ЧАСТИНА 1

* ЧАСТИНА 2

20. АВА-ТЕРАПІЯ: МОДЕЛЬ ЗАСТОСУВАННЯ ПОВЕДІНКОВОГО КЕРІВНИЦТВА У РОБОТІ З ДІТЬМИ З РОЗЛАДАМИ РОЗВИТКУ:

* ЧАСТИНА 1

* ЧАСТИНА 2

21. ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ З АУТИЗМОМ РОЗВИНУТИ НАВИЧКИ САМООБСЛУГОВУВАННЯ.

22. РОЗЛАД ІЗ ДЕФІЦИТОМ УВАГИ І ГІПЕРАКТИВНІСТЮ: МОДЕЛЬ ПОЗИТИВНОГО ПОВЕДІНКОВОГО КЕРІВНИЦТВА У ШКОЛАХ.

23. СУЧАСНІ СТАНДАРТИ ІНКЛЮЗИВНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ООП:

* ПРО ІНКЛЮЗІЮ ДЛЯ ДІТЕЙ З КОГНІТИВНИМИ ПОРУШЕННЯМИ.

* ПРО ІНКЛЮЗІЮ ДЛЯ ДІТЕЙ З ДИСЛЕКСІЄЮ.

24. СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ДІАГНОСТИКИ ТА ДОПОМОГИ ДІТЯМ З РОЗЛАДОМ ІЗ ДЕФІЦИТОМ УВАГИ І ГІПЕРАКТИВНІСТЮ:

* ЧАСТИНА 1

* ЧАСТИНА 2

Освітні курси з питань інклюзії та інклюзивного навчання:

1. "ШКОЛА ДЛЯ ВСІХ". КУРС ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА.

2. "РОБОТА ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ДІТЬМИ З ООП".

3. "НАВЧАЄМОСЯ З РАДІСТЮ". ДЛЯ СПЕЦІАЛІСТІВ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ З ДІТЬМИ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА ТА ДІТЬМИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ.

4. "ВСТУП ДО РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ".

5. "УЧАСТЬ БАТЬКІВ У ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ".

6. "ОСВІТА ДЛЯ ВСІХ: РІЗНОМАНІТНІСТЬ, ІНКЛЮЗІЯ ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК".

7. "КУЛЬТУРА ТОЛЕРАНТНОСТІ: ЯК ПОБУДУВАТИ СУСПІЛЬСТВО КОМФОРТНЕ ДЛЯ ВСІХ".

8. "ЗАХИСТ ПРАВ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ".

9. "УНІВЕРСАЛЬНІ ОСВІТНІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ООП".

10. "ДЕРЖАВА БЕЗ БАР'ЄРІВ".

11. "БЕЗБАР'ЄРНА ГРАМОТНІСТЬ".

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування